czwartek, 2 października 2014

Makaron z mozzarellą

Dawno mnie nie było ale w między czasie jadłam u Kasi pyszny makaron z mięsem i mozzarellą. Bardzo szybko postanowiłam go przetestować na moich gościach i sprawdzić czy mnie też wyjdzie taki pyszny i czy będzie smakować gościom jak mnie :)
Szczerze mówiąc ten rodzaj sera kojarzył mi się z pizzą, ale bardzo fajnie skomponował się z makaronem, roztopił się w sosie, który oblał każdą kluseczkę :)


Składniki:

  • paczka makaronu
  • 0,5 kg mięsa mielonego (ja dałam z szynki)
  • świeże zioła ( bazylia, rozmaryn, tymianek, natka)
  • paczka mozzarelli
  • sól, pieprz
  • 1,5 l przecieru pomidorowego ( u mnie mój własny)
  • 2 duże cebule
  • 2 ząbki czosnku
Przygotowanie:

Cebule podsmażamy z czosnkiem. Dodajemy do tego mięso i dusimy 30 minut.
Następnie dodajemy dużo posiekanych świeżych ziół i dusimy odrobinę dłużej.
Ser kroimy na małe kawałki i dodajemy do sosu pomidorowego.
Ugotowany makaron wsypujemy do brytfanny, układamy na nim mięso, posypujemy serem i zalewamy sosem.

Mniam :)


Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz