wtorek, 19 grudnia 2017

Sernik malinowy na zimno

Myślami jestem na ławce w ogrodzie. Słonko grzeje,jest 27 stopni, dzieci dokazują i mam urlop.
Urlop owszem mam, ale za oknem słońca brak...
Trudno - to ciasto mi rekopmensuje straty :)

Składniki:

  • paczka biszkoptów
  • 1 galaretka malinowa
  • 250 g serka mascarpone
  • 200 g malin
  • 250 ml śmietany kremówki 36 %
  • bezy do ozdoby
Wykonanie:
Galaretkę rozpuszczamy w 250 ml wody, czyli w połowie ilości podanej na opakowaniu.
Tortownicę 23 cm wykładamy papierem do pieczenia.
Na spodzie układamy biszkopty -- ich rodzaj zależy od Was - u mnie tradycyjne, okrągłe.
Przestudzoną galaretkę miksujemy z serkiem na gładką masę.
Kremówkę ubijamy na sztywno.
Wymieszać delikatnie z resztą.
Dodać maliny i wymieszać łyżką.
Całość można włożyć do lodówki, ale na bardzo krótko, bo szybko gęstnieje.
Masę wylewamy na biszkopty i wkładamy ponownie do lodówki.
Całość ozdobiłam pokruszonymi bezami.




Smacznego :)

1 komentarz: