czwartek, 7 listopada 2013

Roladki mięsne z farszem szpinakowym

Dziś chcę Wam przedstawić przepis na "odświeżenie" nudnego mięsa :)
Kupiłam polędwiczki z kurczaka (które z powodzeniem można zastąpić piersią kurzą) i co z nimi...znów panierka/sos/corn flakesy?
Kupiłam paczkę mrożonego szpinaku podsmażyłam z czosnkiem, solą, pieprzem. Potem dodałam ser żółty i jajka sztuk 2 :)
Mięso rozbiłam, posoliłam i gdy masa szpinakowa wystygła nałożyłam ją na mięso i delikatnie zawinęłam. Następnie położyłam roladki na rozgrzaną patelnie z olejem (rzepakowym-ostatnie badania dowiodły że jest najzdrowszy).
Z polędwiczek wyszły takie "tyci-mini" roladki :) ale bardzo ładnie prezentowały się na talerzu wśród ziemniaków i warzyw :)
Co sądzicie?





Smacznego :)
Andzia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz